미치겠어
badminton
Friday, October 21, 2011 | 6:57 AM | 0 comments
assalamualaikum...hehe
hari ni aku dengan kawan2 + teman wanita aku
main badminton dekat palm villa , bandar putra
sebenarnye aku bukan pandai sangat pun main badminton ni 
cuma saja2 nak isi masa lapang .sambil tuh date dgn teman wanita 
datang situ niat nak jumpa teman wanita ja .alat2 semua tak bawak .
just pinjam meminjam sahaja . =='

ada tiga pasangan couple berentap .HAHA
  1. denish with syazwani
  2. fendi with shafika ( eyka )
  3. aku with teman wanita 
tapi main ni mmg penat la .
aku bukan selalu sgt pun keluar kan peluh ni .
otot kaki aku pun sakit2 ni .maklum la terus main je .hehe

sorry ea tak boleh lama2 .nantok la .
teman wanita panggil tidur .mahu mimpi dia .

mimpi indah :)


The Past | The Future
Mini Sidebar ★


Teen Top Teen Top Teen Top